مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 11:512023-08-15دانش

فارس من| گلایه دانشجویان دانشگاه پیام نور از افزایش چند برابری شهریه های متغییر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، افزایش بی قاعده شهریه های متغییر دانشگاه پیام نور موجب گلایه دانشجویان این دانشگاه شد.

یکی از دانشجویان این دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک می گوید: شهریه متغییر دانشگاه در ترم جدید نسبت به ترم گذشته افزایش چندبرابری پیدا کرده و در این شرایط سخت اقتصادی دانشجویان در پرداخت این شهریه ها با مشکل مواجه شده اند.

این افزایش بر اساس چه قاعده و قانونی است  این دانشجو افزود: از مسوولان درخواست داریم پاسخگو باشند که این افزایش بر اساس چه قاعده و قانونی است و چرا در شرایطی که کیفیت آموزش ها هیچ تغییری نکرده، این افزایش صورت گرفته است.

 اعضای هیات علمی دانشگاه هیچ زمانی در دانشگاه حضور ندارد  یکی دیگر از دانشجویان نیز بیان کرد: شهریه های متغییر در ترم جدید به گفته مسوولان 80درصد افزایش یافته، اما به نظر می رسد این افزایش بیش از 80 درصد است.

  این دانشجو افزود: گلایه ما از این است که چرا در قبال این افزایش، دانشجویان هیچ تغییری در وضعیت کلاس ها نمی بینند، اعضای هیات علمی دانشگاه هیچ زمانی در دانشگاه حضور ندارد و کارمندان دانشگاه هیچگاه پاسخگوی تماس های تلفنی دانشجویان نیست، و دانشجو ناچار است برای کوچک ترین کار به دانشگاه مراجعه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| گلایه دانشجویان دانشگاه پیام نور از افزایش چند برابری شهریه های متغییر

فارس من| گلایه دانشجویان دانشگاه پیام نور از افزایش چند برابری شهریه های متغییر